Asistent Operational Junior (ONG Adopta un Copac) / Hibrid

Angajator: QLT® Group România | Recrutare
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Agricultura
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 25.04.2024
    Remote work: Hybrid
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    MISIUNEA QLT® Group România | Recrutare

    Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta. Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.

    Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul candidatilor si capacitatea acestora de a se integra si de a aduce plus valoare echipelor in care vor fi integrați.

    "Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"

    Cerinte

    Adoptă un Copac este un program al ONG-ului, pornit în 2008, care ajută la creșterea suprafeței împădurite din sudul României și la creșterea conștientizării populației cu privire la importanța pădurilor. Peste 30.000 de voluntari au ajutat la înființarea a peste 202 hectare de pădure, în 22 comunități din cele mai slab împădurite județe din România.

    Obiectivele jobului: Asigurarea suportului logistic pentru realizarea tuturor activităţilor necesare într-un proiect de împădurire, de la managementul părţilor implicate în proiect, până la organizarea logisticii de evenimente de plantare şi gestionarea inventarului proiectului.

    Cerinte:
    · Studii in domeniul agricol/horticol sau conex reprezinta avantaj;
    · Cunoştinţe de operare PC, pachet MS Office;
    · Experienta minima pe zona operationala, logistica, gestiune;
    · Permis conducere cat. B;
    · Disponibilitate pentru deplasări ocazionale ( in sezon 2 deplasari/saptamana in S tarii), lucru în teren și muncă logistică;
    · Experiența anterioară cel puțin ca voluntar în activități forestiere (plantări, măsurători, etc.) constituie un avantaj;
    · Preocupare pentru protejarea mediului.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    · Consultarea, raportarea şi comunicarea permanentă cu managerul de program;
    · Suport în organizarea acţiunilor de plantare cu voluntari sau a altor evenimente (activitati sezoniere de plantare mai intense: martie-aprilie si noiembrie-decembrie);
    · Menţinerea legăturilor cu pepinierele și achiziționarea puieților silvici pe baza necesarului de puieți întocmit de inginerii silvici, respectând normele de calitate stabilite cu aceștia;
    · Oferă suport la transportul puieţilor silvici de la pepiniere la locațiile în care urmează a fi plantați cu ajutorul autoutilitarei programului;
    · Realizarea și gestionarea documentelor legale/financiare aferente activității (procese verbale, contracte, facturi, etc.);
    · Gestionarea flotei auto (2 autovehicule și o autoutilitară) – se asigură că autovehiculele sunt conforme cu cerințele de siguranță rutieră și cu legislația în vigoare (ITP, RCA, CASCO, Rovignetă, revizii făcute la timp);
    · Suport in coordonarea realizării periodice a inventarului ce conţine echipamente, unelte și materiale din cadrul programului și actualizarea permanentă a bazei de date legate de inventar;
    · Centralizarea necesarului de achiziţie şi asigurarea acestuia către managerul de program, alături de care va lua deciziile de achiziţie;
    · Gestionarea şi păstrarea legăturii cu furnizorii şi monitorizarea stării echipamentelor, uneltelor și materialelor din cadrul programului;
    · Alte activități necesare la buna desfășurare a programului Adoptă un Copac;
    · Realizarea următoarelor situaţii: raport de activitate și decont de cheltuieli.


    Alte informatii

    Oferta:
    · Pachet salarial 3500 - 3800 lei net (include si bonuri de masă în valoare de 40 lei/zi)
    · Prime de sărbători, Bonus organizational anual si de performanta/sezon de plantare (500-2000 lei),
    · Beneficii extra-salariale la alegere: asigurare medicală privată, tichete de vacanță, tichete culturale, abonament la o bază sportivă, sesiuni de consiliere psihologică;
    · Program de muncă flexibil 9-17 (2 zile birou + remote);
    · O zi liberă cadou pentru aniversarea zilei de naștere;
    · Oportunități de avansare salarială pe baza performanței;
    · Oportunități de dezvoltare, participare la cursuri de perfecționare;
    · Participarea la evenimente interne (Happy Day, Happy Hour, Teambuilding de program și Teambuilding ONG) și externe (conferințe, cursuri și wokshop-uri).

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Bonus anual
    • Prime de vacanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Decontarea transportului
    • Zile libere suplimentare
    • Program de lucru flexibil
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Masina de serviciu
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta
    • Tichete culturale

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (140)